11 Nisan 2012 Çarşamba

7.damla


Şairin Ölümü

Çökmüş omuzlarıma yük olan hayatımı savuracağım,
Kınından fırlamış bir kılıcın keskin sesiyle kuşanacağım.
Önsüz bir önlük olan kimliğimi doğmamış kardeşlerime bağışlıyorum,
Hasankeyf'e, Ararat’a, Nemrut’a haber saldım
Kaç cemre varsa sinemde toplayıp insanlığım ölmeden öleceğim!


Fanilerden kimseye haber vermişliğim yok;
Azrail’le arama annem girsin istemiyorum,
Kürdün gelinine duvak olsun ellerine kına yaktığım ruhum,
Bilirim bir inkılabın acı gerçeğidir, ki birçoğunuz Kuran bilmezsiniz,
Lakin boş yere ağlamak yerine ardımdan birer Fatiha gönderiniz...


Hangi zulüm saldı yüreğime gitmek sevdasını bilmiyorum,
Bu dakikadan sonra yaşamaya değer tek şey de görmüyorum,
Urfa isotuyla ballandırdım ustura ağzı bütün yollarımı,
Benden sonra bin yıl yaşayacak ceninlere selam olsun;
Ardımdan süt dişi sökülmüş derin geceler bırakıyorum....

2011 Digmismasivi

Necip Abdurrahmanoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder