29 Mayıs 2012 Salı

114.damla




Nedamet Mısraları

Hüznüm isyan isyan dökülür kirpiklerimden,
Mecburi bir istikametin yolcusudur yüreğim,
Kıssadan hisse bir hayat sürüyorum kendimce;
Sırat kadar kalın, verem kadar ince...

Günahkâr aborjinler gibi zebanilere kaptırdım gözlerini,
Hiçbir kız emziremez genç göğüsleriyle ölü düşlerimi,
Küflü pişmanlıklar biriktiriyorum yorgun bakışlarımla,
Dudaklarının kıyısında ölümün tam ortasındayım.

Batık bir geminin hüznünü andırır puslu gözlerim,
Kırık dallarda kurumuş  yeşil ayvadır ellerim,
Hipnozi bir yıldızın suskusuna gömüldüm, dinle!
Acı sevgilim, gel sil pişmanlıklarımı mendilinle.

Ah sevgilim!  Tozlu dualarımın nazlı boncuğu,
Boğazıma kılçık gibi gömülen sisli kelime,
Cızlavut lastikli öksüz bir çocuk gibi
Sımsıkı sarıldım acı ve ıstırabın memelerine.

17.06.2012
İnegöl

Necip Abdurrahmanoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder